Sunday, August 12, 2012

Starry Starry Night


Hello.

Hadn't I promised a photo update some million years ago? Yeah, well there y'go. Last night, my Seeboo Sud came over for a sleepover and decided to (like always) entertain my retarded idea of drawing stars all over each other and hit photoshoot mood. (Yuz, I heart you prettyface.) In my defense, I wanted to experiment with tones and image processing and well, yeah. Now if you're done judging me, you may go right ahead and have a look at all the loco pictures that follow.








-finito-

Oh come on, it was a fun photoshoot. Deep, really deep inside, you know you want to do something like this when you're utterly bored and...well, crazy in general. In other news, college is crazy hectic but I'm loving it without no complaints! Meeting new people continues, and eating super cheap (and yummaayy) food continues just as well. Hopefully, the next post will make some more sense with a few fiction pieces that I've been working on. Yep, feeble light of intellectual engagement by yours truly is what you can hope for the coming week.
I must now take your leave and indulge in some music and quick fiction. Or, I might just go watch Sherlock. (again.) So yes, toodles! Have a good week, and come back for the weekend to read some fiction here, y'all =)

-Love and all that,
Nil.

55 comments:

  1. Woah.
    Why you both so pretty? WHY?
    No, don't answer that.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Guina from DGP,
      you be my darrrrrrrrling on a sad, rainy day. : )

      Delete
  2. Vary pretty. And if you achieved that loco without instagram/hipstamatic and any other pre-loaded features, kudos to you.
    Teach me also?!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nope, no instagram/hipstamatic (what's thaaat? :O ) but yes, been experimenting with an online editor :))
      Revaaaaaaa. Hi. :)

      Delete
  3. cool my girl... luv it :)preety girl with stars!!! and haa waiting for ur fiction :) tc

    ReplyDelete
  4. Experiment with light and shadows too, they do wonders in tones and hues. Nice clicking though, keep up the good work :D

    Cheers,
    Blasphemous Aesthete

    ReplyDelete
  5. :) yeah i would love to do it , I want to have some tatoo's too I know your is not :)

    you look amazing , god bless and the pictures have come out lovely .. Can you take some pics of mine too that would make me look good :) he he he

    Bikram's

    ReplyDelete
  6. whoa!! college already!! DU i guess :) means ur already braced for the best 3 years of life eh! and well it begins wid drawing stars all over :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha yepp, DU it is!
      Looool. Stars, eh. I'll take your word for it :P

      Delete
  7. Replies
    1. Thanks PeaBeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :*

      Delete
  8. I agree with the first comment.
    SO GORGEOUS! <3

    And I loved loved the stars too, really pretty!
    Looking forward to the fiction. :D

    @Tales of her and by her.
    &
    @Teenage Babblings
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww, thank you so much! Lovin' your screen name, btw =)
      Yes, do come back to read my banter ;)

      Delete
  9. MAN! Nilanjanaaa.. I need that kind of a night right now. :/

    Anyways. You two-super pretty! I loved the photograph of Shivangi's with the bottle. Amazing. I was awe-struck.

    Love.
    Monica =*

    ReplyDelete
    Replies
    1. MONX!

      You, here?!!? Woooots. And you can get that kinda night anytime, just as long as you show your face :(

      Haha thanks love :*

      Delete
    2. Yes!
      Didn't I tell you i stalk your blog.
      Yes, I do. -.-

      Lets have that night soon. =)

      Delete
  10. Talking about being multi-talented...fiction, poems, articles on random topics under the sun, and dunno what else...and now photography, tatooing and modelling just got added to the list.
    Good going :-).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woahh! Stop there, Sri. You're much too kind! :)

      Delete
  11. Hello fellow hinduite :)
    Beautiful pictures there! :)

    Nil, I think you should send in an entry for this :
    http://www.penguinbooksindia.com/en/lovestories

    Just felt like giving you the link to it, knowing how talented a writer you are!

    Best wishes,
    V

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww thanks, V! Yes, I'll have a look at that link, thanks tonnes :)) Niceness, I tell ya :)

      Delete
  12. If this photos were on facebook I'd have raped the like button by now.

    Prettay! *_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahahahahahah! Damn, what a comment =D

      Delete
  13. Siiiiiiigh! These are so prettttttty! And the ones with only your eyes - so beautiful!
    Come to Cal na paagol meye!
    And I have been awaiting a fabulous fiction from you ever since your phataphati status updates ;)

    ~Antara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha aww thanks Antara :) Yep, calcutta shall happen :))
      yeeeep. Fiction, up next!

      Delete
  14. OKAY THIS IS THE BEST THING ON THE INTERNET AT THE MOMENT. I'm stealing the ideaaaa man. And nauseatingly pretty people you have as friends! UFF pagol hoye jabe.

    ReplyDelete
  15. AND WHY DON'T YOU HAVE THIS ON FACEBOOK? Why nilll why?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha no man. This was exclusively for blogger ;)

      Delete
  16. nice..love the contrast with the shodows..neatly done..always a treat to visit ur blog ..love ur jumoy jumpy style of writing ,...feels nice :)..updated blog www.yugisalwaysconfused.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha thanks Yugandhar, good to see you here after so long!

      Delete
  17. Camwhoring FTW (I'm a camwhore myself) AHAHAHA.

    And I agree with the e-population. DP this beautiful thing... not that I have you on FB but still. People should wow.

    I'm planning to get a tattoo similar to that, except not on my hand or face. Dun dun dun.

    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha Facebook took a pass this time ya, Zeeba. But hehe people aren't missing out on too much. You're just too much niceness :*

      And Ooooh. Sounds rather sexay! (if I know what you're talking about)

      <3 <3 <3

      Delete
  18. You are so pretty nil :D I always love your pictures . ALWAYS
    The header still being my favorite :D

    ReplyDelete
  19. That seems like one crazy helll of a night, ladies! And those are some absolutely gorgeous clicks, man. Amaing amazing amazing stuff.. actually managed to cheer me up. Not your random scribble at the bottom for, unfortunately, that makes no sense.

    Mumbai sends it crazy love. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, it was rather crazy yep! Woots. And what a nice friend you are to consider my obvious updates random, pssh.

      Delhi receives and sends 'em back :)

      Delete
  20. AMAZINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  21. Ok I forgot to ask the most important question. What college?
    I'm guessing LSR but I'll leave you to do the answering.

    ReplyDelete
  22. get those stars tattoo-ed....they look good :)

    ReplyDelete
  23. Ooo, I do like the tones. I miss my camera.

    ReplyDelete
  24. Lovely clicks. Love them.
    Hari's right. Get them tattooed, nil. ;)

    ReplyDelete

Pour out your thoughts on mine.... :)